مستند “بعد از خمینی” در فضای مجازی بیش از ۲۰۰هزار بار دانلود شد

 مدتی است تولید و پخش مستندی با نام «بعد از خمینی» به‌همت گروهی جوان و صاحب فکر و ایده در فضای مجازی و رسانه‌‌‌ها مطرح شده است. تاکنون ۴ قسمت این مستند تولید و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. نیکی ملکی، کارگردان و فتحی، مدیر ارتباطات این مستند در گفت‌وگویی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم به بیان جزییات بیشتری از این مستند پرداختند.

نیکی ملکی معتقد است فضای موجود کشور تا حدودی به دهه دوم انقلاب شباهت دارد و روایت و بازخوانی این دوره می‌تواند به درک شرایط فعلی کمک کند.

این مستند که پس از یک سال کار مطالعاتی و پژوهشی و مطالعه کتاب‌های خاطرات آقایان هاشمی رفسنجانی، ری‌شهری، ناطق نوری، لاریجانی و رفیق‌دوست تهیه شده است در ۱۵ قسمت ۲۰دقیقه‌ای به حوادثی چون پایان نخست وزیری موسوی، سوابق و حوادث عزل آیت الله منتظری، رحلت امام خمینی(ره) و شرح ماجرای انتخاب رهبری، تشکیل تیم اقتصادی هاشمی رفسنجانی، شکل‌گیری تیم کارگزاران‌ و پرونده‌های سیاست خارجی، فرهنگی ــ اجتماعی و اقتصادی در دولت آقای هاشمی می‌پردازد.

139409231358047326707234

وی درباره واکنش‌های احتمالی به این مستند نیز می‌گوید “ما تصمیم به بیان ناگفته‌ها گرفتیم ولی سعی کردیم سخن‌مان به‌قدری متقن و مستدل و در عین حال صادقانه و شفاف باشد که مسئله‌ و عواقبی برای گروه به‌همراه نداشته باشد”.

فتحی مدیر ارتباطات این مستند نیز با اشاره به استقبال مخاطبان از این مستند در فضای مجازی تخمیناً گفت این مستند در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها حدود ۲۰۰هزار دانلود داشته و نزدیک ۵۰ سایت و خبرگزاری در سایت خود نسبت به بارگذاری آن اقدام کردند (این ارقام متعلق به ۲ هفته پیش است).

پیمایش به بالا