جشنواره جهادگران علمی مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران،بر اساس اعلام برنامه‌های هفته بسیج جشنواره جهادگران علمی مازندران  در سالن فتح المبین سپاه ساری در سالن کنار نمایشگاه اسوه برگزار شد.

حضور نخبگانی که در سال‌های گذشته تجلیل شدند نشان از ارج نهادن چهره‌های علمی و نخبگانی به پشرفت‎‌ها و قابلیت‌های علمی دارد.

با وجود محددیت‌های کرونا استقبال از این مراسم چشم‌گیر بوده و حاضران در جلسه در کنار تمثال شهدا در سالن جا گرفتند.

ایستادگی مثال زدنی شهدا و درخشش نام و یاد آنها در سالن برگزاری مراسم با وجود گذشت سال‌های سال از زمان شهادتشان خود نشان از برحق بودن نظام اسلامی ایران است.

نخبگان در کنار تمثال شهدا عهد اخوت بستند که در سنگر علم و دانش در جنگ نابرابر اقتصادی با دشمن کنار نظام و انقلاب قرار بگیرند.

تلاش‌ ستودنی آنها برای رفع نیازمندی‌های استانی و برنامه‌ریزی برای تولید محصولات فراملی از اقدامات عملی نخبگان استان مازندران در تجدید میثاق با شهدا تلقی می‌شود.

حضور دانش آموزان مرکز رشد نکا نشان از پیوند فعالیت‌های علمی سازمان بسیج و برنامه‌ریزی هدفمند این قشر برای شناسایی و جذب نخبگان دارد.

در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره جهاد علمی استان مازندران از سرکار خانم طاهره گرگانی به عنوان مسئول علمی برتر تجلیل شد.

در این مراسم محمد محمدپور زارمی به عنوان پایگاه علمی برتر مورد تجلیل قرار گرفت که حضور انبوهی از دانش آموزان شهر نکا در این مراسم نشان از علاقمندی این قشر به فعالیت نخبگانی در شهرستان نکا دارد.

وقتی مجری مراسم نام محمد محمدپور زارمی را به عنوان پایگاه علمی برتر ذکر کرد، دانش آموزان تمام قد به احترام این استاد ایستاده او را تشویق کردند.

طرح شهاب محمد محمدپور زارمی سال گذشته به عنوان طرح برتر در کشور انتخاب شده است.

حیدر ذاکری به عنوان پایگاه علمی برتر مورد تجلیل قرار گرفته است.

محمد هنرمند تولید کننده راپچر دیسک، قطعه‌ساز نیروگاهی با ۶۰ سال سن ۴۵ سال فعالیت در زمینه قعطه سازی به کمک سازمان بسیج علمی دیگر گمنام نیست و فعالیت‌های هر روز در رسانه‌های مختلف استان مازندران و کشور بازخورد پیدا می‌کند نامش در بین تجلیل شوندگان سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران بوده است.

 پارسا دانشفر، تولید کننده یخچال نگهداری واکسن، که با تولید این محصول کشور در لیست کشورهای تولید کننده یخچال نگهداری واکسن قرار گرفته است.

محصولات این شرکت در حال حاضر مشتریانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد.

نیما دانش، نخبه علمی است که به صورت مداوم با سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران مشغول فعالیت است.

حکایت این پدر و پسر در تولید نیازمندی‌های پزشکی بسیار شنیدینی است.

نیما دانش با طرح برگزیده سنگ شکن پنوماتیک درون اندامی تولیداتش مورد توجه داوران سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران قرار گرفته است.

یاسین مسجدی با طرح پرینتر سه بعدی از دیگر نخبه‌های استان مازندران است که در لیست تجلیل شوندگان قرار داشت و توسط جانشین فرمانده سپاه کربلای استان تجلیل شد.

مهدی میرابی و علیرضا قلی پور با طرح خودروی برقی خورشیدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

هادی حبیبی که به عنوان نخبه و داری طرح علمی در نمایشگاه حضور داشت این بار به عنوان هسته علمی برتر تجلیل قرار گرفته است.

میثم حسنعلی زاده نخبه علمی، عضو مرکز رشد، تولید کننده بسیاری طرح‌ها در زمینه الکترونیک با سه طرح پرینتر سه بعدی، تولید پمپ آب برقی و سیم پیچ سی‌ان‌سی در نمایشگاه اسوه حضور داشت امروز به عنوان مسئول مرکز رشد در این مراسم تجلیل شد.

کارنامه چهاردهمین جشنواره جهادگران علمی مازندران به ایستگاه پایانی رسید اما نهضت شناسایی و حمایت از نخبگان در سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران تا رسیدن به قله‌های بلند علمی همچنان ادامه دارد، این موضوع را تندیس شهدا که روی صندلی حاضران در جلسه نصب شد به حاضران در جلسه القاء کرد.

پیمایش به بالا