کسب رتبه دوم کنکور سراسری علوم انسانی توسط عضو بسیج دانش آموزی سازمان علمی پژوهشی مازندران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان مازندران علیرضا چلابیان دانش آموز اهل شهرستان آمل و عضو سازمان بسیج دانش آموزشی سازمان بسیج علمی مازندران موفق به کسب رتبه دوم کنکور سراسری رشته علوم انسانی شده است.

وی در گفت و گو با خبرنگار علم و فناوری با اعلام اینکه روزانه هشت ساعت درس می‌خواند، گفت: در کنار فعالیت درسی در سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران هم فعالیت می‌کردم.

این نخبه مازندرانی اضافه کرد: در کنار فرماندهان پایگاه اردوهای مختلف و مباحث علمی ورود پیدا می‌کردیم.

چلابیان یادآور شد: به فعالیت در سازمان بسیج علاقمند هستم و توصیه می‌کنم به دانش آموزان در این راه به صورت جدی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج در حوزه‌های مختلف اقدامات اثرگذاری انجام داده دانش آموزان می‌توانند  از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

نخبه مازندرانی در ارتباط با پیگیری مسائل درسی برای کنکور، گفت: امید به کسب رتبه برتری داشتم اما فکرش را هم نمی‌کردم که موفق به کسب دوم رشته علوم انسانی شوم.

وی یادآور شد: بیشتر به کسب دو رقمی کنکور فکر می‌کردم، در هیچ کلاس خصوصی شرکت نکردم و معلمان خوبی داشتیم.

چلابیان درباره زمان شروع برای کنکور،افزود: از تیرماه سال قبل و بعد از سال یازدهم به صورت ویژه فعالیت درسی‌ام را برای کنکور آغاز کردم.

وی اضافه کرد: برای حضور در دانشگاه ترجیح می‌دهم که در رشته علوم قضائی پیگیری مسائل درسی‌ام باشم.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از مازندران، کسری ملیحی از ساری نفر ششم در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ،محمد مهدی قلی‌زاده از بابل نفر دهم در گروه آزمایشی علوم تجربی،علیرضا چلابیان از آمل نفر دوم در گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده است.

پیمایش به بالا