آغاز به کار غرفه سازمان بسیج علمی و پژوهشی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس مازندران

به گزارش  روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان جان برکف اسلام است.

با یادآوری خاطرات دفاع مقدس و شبیه سازی اقدامات رزمندگان زمینه‌ای برای ترویج گفتمان این فرهنگ ایجاد می‌شود.

به دلیل احساس مسئولیت همه مردم کشور برای مقابله با تعدی و تجاوز به خاک پاک کشورمان هر ساله نیاز داریم که رفتار، گفتار و کردار دلیرمردانی که در این ایام از همه هستی خویش برای عزت ایران اسلامی تلاش کردند را بازخوانی کرده و به جهت درس‌های نهفته‌ای که در این فرهنگ وجود دارد برای ادامه راه انقلاب اسلامی ایران آن را به نقشه راه آیندگان قرار دهیم.

تاثیر پذیری از این فرهنگ زمینه رفع بسیاری از مشکلات کشور را فراهم می‌کند و چراغ راه هدایت برای آیندگان است.

دوران دفاع مقدس را نباید تنها به یک مبارزه و مقابله ختم کرد، در این دوران ایثار، رشادت، گذشت،خوداتکائی،مردانگی،خودباروی باید برجسته‌تر شود و ریشه وجودی دفاع از  اسلام ناب محمدی به دلیل تاثیر پذیری فرهنگ دفاع مقدس از عاشورا حسینی را در این دوران دیدیم.

غرفه سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران هم در بین دیگر غرفه‌ای ایجاد شده در نمایشگاه هفته دفاع مقدس مازندران مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گرفته است.

فعالیت‌های حاکم بر سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری بر استعداد یابی، استعداد سنجی و نخبه گزینی، نخبه پروروی، نخبه یاری و در نهایت نخبه داری خلاصه شده است.

سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور ایجاد باور عمومی و بسیج اداره همگانی برای تمشیت امور نخبگان و حفظ و ارتقا شان  منزلت آنها را در سطح جامعه پیگیری می‌کند به همین دلیل نخبگان زیادی در سطح استان مازندران علاقمند به قرار گرفتن در این زیرمجموعه هستند.

یکی از اقدامات انجام شده سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران، ایجاد زمینه‌ها و سازوکارهای لازم برای حفظ، صیانت و تقویت خودباروی امیدواری و نشاط توسعه فعالیت‌های اثر بخش،حفظ انسجام نخبگان وایفای نقش در جهت تعهد اجتماعی آنان به عنوان سرمایه‌های ملی و  امیدهای آینده کشور است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان مازندران در غرفه سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران بیش از ۵۰ اثر نخبگانی تولید شده با حمایت این سازمان عرضه شده است.

بسیاری از تولیدات نخبگانی عرضه شده در این نمایشگاه مورد توجه افراد مسئولی که از این غرفه بازدید کردند قرار گرفته که به صورت مفصل در گزارشات بعدی به آن اشاره می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

پیمایش به بالا