برگزاری دوره راهبردی کسب و کار در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان مازندران،یکی از راه‌های تقویت کارآفرینی در کشور زمینه معرفی فعالیت‌های شغلی در نقاط مخلتف این خطه است.

شناسایی قابلیت‌های هر منطقه و برآورد دقیق میزان نیازمندی‌های مالی و از همه مهمتر بررسی توانمندی‌های فکری از جمله مباحثی است که در ایجاد کسب و کار باید به آن توجه کرد.

نخستین دوره ملی راهبردی کسب و کار درجه ۳ در شهرستان ساری با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

محمدرضا نوری امیری مدیر مرکز نوآوری و فناوری نوور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این دوره به صورت دو هفته متوالی طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از هشت صبح تا پنج بعد از ظهر ادامه پیدا کند.

وی با اعلام اینکه این برنامه برای اساتید، دانشجویان، صاحبان کسب و کار و کارآفرینان مفید است،گفت: این برنامه در راستای اجرای کردن دغدغه اقتصاد دیجتال در کشور پیگیری می‌شود.

مدیر مرکز نوآوری و فناوری نوور خاطر نشان کرد: این دوره چشم انداز و دید اشخاص را نسبت به کسب و کار تغییر می‌دهد.

وی با اعلام اینکه توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی در بستر کاملا کاربردی عملیاتی می‌شود، گفت: مدرک معتبر این دوره با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی صادر می‌شود.

امیری نوری در ارتباط با مباحث کلی این دوره گفت: دوره‌ها به صورت نظری و عملی تحت عنوان، خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و شناسایی ایده های نو و همچنین مبانی منتورینگ و گوچینگ و بازار ساعت در این دوره پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ان دوره قرار است در  ساری، میدان خزر کیلومتر ۶ جاده دریا، دانشگاه علمی سازه‌های سنگین مازندران،طبقه چهارم، مرکز نوآوری و فناوری نوور برگزار شود.

تلفن تماس برای هماهنگی ۰۹۳۹۰۶۶۰۶۵۴

انتهای پیام/

 

 

پیمایش به بالا