تجلیل از برترین‌های مسابقه پرواز هواپیما مدل در شهرستان آمل

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی مازندران، نخستین دوره مسابقات دانش آموزی پرواز هواپیماهای مدل در شهرستان آمل برگزار شد.

سرهنگ شاهین اکبری مسؤول علمی پژوهشی شهرستان آمل در ارتباط با برنامه‌های این مجموعه در شهرستان آمل با اشاره به برگزاری مسابقه پرواز هواپیمایی مدل در شهرستان آمل، اظهار کرد: این مسابقه در دو بخش خانم‌های و آقایان به مدت دو روز پیگیری شده است.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان بسیج علمی مازندران در این دوره از رقابت‌ها، تصریح کرد: به پنج نفر خانم‌ها و آقایان جوایز ویژه اهدا شده است.

مسؤول علمی پژوهشی سپاه آمل با اعلام اینکه دانش آموزان خودشان نسبت به ساخت هواپیما اقدام کردند، بیان کرد: هدف ما شناسایی استعدادهای برتر بوده است.

وی اضافه کرد: در دو روز مسابقه ۸۵ پرواز هواپیما مدل انجام شده  است و هدف اولیه ما رونق پایگاه استعدادیابی بوده است.

اکبری با اعلام اینکه در پایگاه‌های علمی ما فعالیت استعدادیابی در دستور کار خویش قرار دارد، گفت: فعالیت این پایگاه به صورت سالیانه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت پایگاه علمی بسیج آمل از زمان شروع فعالیت سازمان بسیج علمی در کشور آغاز شده و در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان شهرستان با ما همکاری می‌کنند.

مسؤول علمی پژوهشی سپاه آمل ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی، علمی در سطح دانش آموزی و دانشجویی را در دستور کار داریم که استقبال مناسبی از این طرح‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: پایگاه علمی آمل فرصتی برای معرفی بهتر و مناسب‌تر سازمان در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های آمل فراهم کرده است، هرچند به دلیل حمایت‌های مناسب این سازمان در کل کشور از نخبگان جایگاه این مجموعه در کشور به خوبی معرفی شده است.

اکبری در ارتباط با داوری‌های پرواز هواپیما مدل، بیان کرد: از افراد با تجربه در ساخت هواپیما مدل برای داوری استفاده کردیم که با مشارکت آموزش و پرورش داوری‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: این مسابقات با محوریت شهدای خلبان شهرستان آمل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آمل سه شهید خلبان را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

پیمایش به بالا