برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران به مدت دو روز

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران، موذن از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نخبگان بسیجی استان مازندران به مدت دو روز در مرکز استان مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در روزهای دوم و سوم آذر ماه در سالن مرحوم هراتی ارشاد مازندران برگزار می‌شود،تصریح کرد: توانمندی‌های نخبگان مورد حمایت سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران در ۳۵ غرفه و ۱۰۰ طرح به نمایش گذاشته می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران با اعلام اینکه دوازدهمین نمایشگاه در استان برگزار می‌شود،وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌های برگزار شده استان را فعالیت شرکت‌های تولیدی که طرح‌های آنها پس از حمایت در سازمان به مرحله تولید رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: طرح‌های مورد حمایت سازمان بسیج علمی در سنوات گذشته به مرحله تولید رسیده است.

موذن تعداد شرکت‌های فعال که مورد حمایت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران قرار گرفته را بیش از ۳۰ شرکت اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه ۱۰ شرکت فعال حضور پیدا کرده‌اند و سایر شرکت‌ها نمایشگاه‌های متعددی را در سطح استان برگزار می‌کنند.

وی با اعلام اینکه همه شرکت‌های فعال در حوزه فناوری با حمایت مادی و معنوی بسیج علمی و پژوهشی به ثمر رسیده‌اند، افزود: البته برخی از شرکت‌ها ممکن است از دیگر ارگان‌ها حمایت شده باشند ولی سازمان بسیج علمی و پژوهشی در کنار این شرکت‌ها بوده است.

رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران اضافه کرد: این شرکت‌ها به نوعی از سوی سازمان مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه در سال جاری از ۱۸ طرح حمایت کردیم، افزود: بیشتر طرح‌های ما برای رفع نیازمندی‌های استان مازندران در برنامه کاری قرار گرفته است.

موذن خاطر نشان کرد: توجه به محیط زیست یکی از اقداماتی است که در بسیج علمی مورد توجه بوده و به همین دلیل یکی از پروژه‌های مهم در بحث پسماند استان در هفته بسیج رونمایی می‌شود.

وی در پایان گفت: نمایشگاه نخبگان بسیج ظرفیت بسیار مناسبی است برای تشریح اقدامات انجام شده در سطح استان مازندران، این سازمان آمادگی دارد که نیازمندی‌های ارگان‌ها و نهادها را دریافت و برای رفع مشکل آنها از ظرفیت نخبگانی که با سازمان همکاری می‌کنند ورود پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی مازندران، نمایشگاه توانمندی‌های سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران به مدت دو روز در تاریخ دوم و سوم آذرماه ساعت ۹ صبح در سالن هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار می‌شود.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه تعدادی از فعالان و نخبگان علمی استان در روز دوم برگزاری نمایشگاه در روز سوم آذرماه پس از برگزاری همایش نخبگان بسیج علمی و پژوهشی تجلیل می‌شود.

پیمایش به بالا