برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان بابلی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران، پایگاه‌های علمی زمینه توسعه فعالیت نخبگانی در سطح شهرستان‌ها را  فراهم کردند.

با توجه به شروع گام دوم انقلاب فعالیت این پایگاه‌ها برای شناسایی و جذب نخبگان در برنامه کاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران قرار گرفته است.

یکی از برنامه‌های جدی و در دست اقدام محمد هادی موذن رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران تقویت پایگاه‌های علمی در سطح شهرستان‌های مازندران است، بر اساس برنامه‌ریزی در بیشتر شهرهای استان مازندران پایگاه‌های علمی با هدف شناسایی و هدایت نخبگان شروع شده است.

فعالیت پایگاه‌های علمی در هفته دفاع مقدس هم ادامه پیدا کرده است.

پایگاه علمی و پژوهشی شهرستان بابل از جمله پایگاه علمی اثر گذار و فعال استان مازندران است.

به مناسبت هفته دفاع مقدس این پایگاه برنامه‌های متعددی را در دستور کار خویش قرار داده است.

سید حسن طاهر در گفت و گو با خبرنگار علم و فناوری مازندران از برگزاری کلاس‌های تقویتی برای تعدادی از خانواده‌های کمتر برخودار مالی در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این برنامه برای حمایت از اقشار آسیب پذیر این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه برنامه کلاسی بر اساس نیاز سنجی در سطح شهرستان انجام شده است، افزود: با برگزاری این دوره‌ها بنا داریم بنیه علمی دانش آموزان کمتر برخودار مالی را مورد حمایت قرار دهیم.

مسئول پایگاه بسیج علمی شهرستان ساری، خاطر نشان کرد: در کنار این نخبگان علمی زمینه تامین نیازمندی‌های لوازم التحریر ۴۰ نفر از دانش آموزان را فراهم کردند.

وی در ادامه از جذب و شناسایی نخبگان در حوزه‌های مختلفی علمی خبر داد و گفت: از این ظرفیت برای توسعه علمی شهرستان استفاده می‌کنیم.

طاهر خاطر نشان کرد: طرح های مختلف نخبگانی در شهرستان بابل از کانال این پایگاه‌ها علمی به استان و پس از آن در مرکز مورد حمایت قرار گرفته است.

وی به برگزاری جلسه هم اندیشی با نخبگان به صورت برنامه ریزی شده خبر داد و افزود: جلسات هم اندیشی به صورت ماهیانه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

پیمایش به بالا