تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پایگاه علمی شهرستان آمل/ نخبگان علمی آمل تجلیل می‌شوند

شاهین اکبری در تشریح برنامه‌های این مجموعه در شهرستان آمل به مناسب هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی علمی در سطح شهرستان آمل وجود دارد.

وی با اعلام اینکه همکاری مناسبی بین پایگاه علمی شهرستان آمل با نخبگان وجود دارد، تصریح کرد: ظرفیت‌های علمی شهرستان آمل بارها و بارها با استفاده از توان علمی تلاش کردند که در حوزه مختلف به توسعه اقتصادی و رفع مشکلات بومی و منطقه‌ای کمک کنند.

وی با اشاره به شروع گام دوم انقلاب و نقش به سزای نخبگان علمی در مسیری که آغاز شده است، گفت: فعالیت پایگاه علمی شهرستان آمل به صورت جدی‌تر آغاز شده و زمینه جذب بسیاری از نخبگان را در سازمان فراهم کردیم.

اکبری با اشاره به همکاری مناسبی که سازمان بسیج علمی کشور با نخبگان و حمایت از نخبگان در دستور کار خویش قرار داده است، افزود: پایگاه علمی آمل چندین طرح مناسب علمی را برای دریافت حمایت‌های مادی و معنوی به سازمان در سطح استان معرفی کرده است.

وی با اعلام اینکه برنامه‌های متعدد پایگاه علمی آمل در دوران دفاع مقدس در راستای قدر شناسی از ایثارگران و رزمندگان این دوران، برای ترویج فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را در دستور کار داریم، گفت: برگزاری جلسه هم اندیشی این نخبگان علمی این سازمان با مسؤولان دانشگاه آزاد آمل، برپایی کارگاه علمی پژوهشی با محوریت سبک زندگی اسلامی از برنامه‌های پیش بینی شده این مجموعه در این هفته است.

این مسئول  دیدار با نخبگان شهرستان ، برگزاری مشاوره رایگان تحصیلی و تجلیل از مخترعان جوان این شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان اعلام کرد و گفت: حضور نخبگان علمی شهرستان در شهرک صنعتی آمل که ظرفیت تولیدی بسیار مناسب دارد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ایام دفاع مقدس در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

 

پیمایش به بالا