آموزش شرکت های دانش بنیان برای ورود به بازارهای بین المللی

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی ریاست جمهوری با هدف زمینه سازی ورود محصولات دانش بنیان هوایی به بازارهای بین المللی و پیوستن شرکت های فعال در صنعت هوایی ایران به زنجیره تامین و همکاری های بین المللی، دوره های آموزشی برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری مازندران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی با کمک سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز ملی استاندارد و شرکت توف نورد ایران-آلمان و همچنین بر اساس مقررات بین المللی صنعت هوایی برای اولین بار در کشور با برگزاری چهار دوره آموزشی در قالب یک دوره به صورت همزمان، زمینه ورود محصولات دانش بنیان هوایی به بازارهای بین المللی را فراهم می کند.
این دوره های آموزشی در راستای زمینه سازی ورود محصولات دانش بنیان هوایی به بازارهای بین المللی و پیوستن شرکت های فعال در صنعت هوایی ایران به زنجیره تامین و همکاری های بین المللی، اجرایی سازی طرح ‘استقرار گواهینامه های سازمانی و استانداردسازی محصولات هوایی’ در سطح شرکت های دانش بنیان هوایی و هوانوردی و در قالب سیاست های حمایتی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی، در دستورکار این ستاد قرار گرفته است.
چهار دوره آموزشی شامل آشنایی با مفاهیم و الزامات PART 21، آشنایی با سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2014، سری استاندارد هوایی AS9120,AS9110,AS9100 و همچنین آشنایی با مفاهیم و الزامات PART 145 است.
این دوره های آموزشی نیمه اول مهرماه سال جاری و با هدف ارتقای توانمندی شرکت های فعال در صنعت هوایی، مشارکت در طرح های کلان ملی کشور و ایجاد همکاری های مشترک منطقه ای و بین المللی برگزار می شود و سعی در آماده سازی شرکت های دانش بنیان زیرمجموعه ستاد برای صدور گواهینامه های بین المللی و کسب مجوزهای موردنظر برای محصولات تولید داخل دارد.
از جمله مخاطبان این دوره مدیران عامل و نمایندگان شرکت های هوایی و مسئولان سازمان های دولتی هستند که با حمایت ۷۰ درصدی در نیمه اول مهرماه سال جاری برگزار می شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /*

پیمایش به بالا