وزارت ارتباطات شعار هفدهمین نمایشگاه صنایع مخابراتی را اعلام کرد

 مازندران،وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این شعار را با هدف گسترش دامنه ارتباطات مخابراتی و شبکه های اینترنتی و پوشش فراگیری این ارتباطاعات در سراسر کشور، تعیین و مشخص کرده ا.

 گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی ایران که بزرگ ترین نمایشگاه صنایع مخابراتی منطقه خاورمیانه محسوب می شود، هفته آینده با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه ۲۲۰شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۹۵ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از ۲۲کشورجهان؛ آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان قرار می دهند.

اسپانیا،اسلواکی،انگلستان،امارات متحده عربی،آفریقای جنوبی،آلمان،جمهوری چک، چین،ژاپن،سوئد،فرانسه، فنلاند،قزاقستان،کانادا، کره جنوبی،کویت، لهستان،هلند،هند، ویتنام و یونان کشورهائی هستند که درهفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام ۲۰۱۶»حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه، علاوه بر افزایش تعداد شرکت های داخلی، تعداد کشورها و شرکت خارجی نیز نسبت به سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش یافته است. 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام ۲۰۱۶» از ۴تا۷ مهرماههر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

منبع:ایلنا

پیمایش به بالا