پژوهشگران بسیج علمی مازندران با خانواده شهید رحیم کابلی دیدار کردند

 

به گزارش بلاغ،جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئول بسیج سازمان علمی و پژوهشی به همراه تعدادی از پژوهشگران این سازمان با خانواده شهید رحیم کابلی دیدار کردند.

سابقه فعالیت علمی شهید رحیم کابلی و دغدغه جدی که برای توجه به مباحث علمی داشته و اقدامات پژوهشی اثر گذاری که در دوران فعالیت خویش در بسیج داشته است، پیش زمینه این دیدار بوده است.

سرهنگ پاسدار حسین محمد رضایی جانشین سپاه کربلای مازندران در این دیدار ضمن تقدیر از حماسه ماندگار شهید رحیم کابلی و دیگر شهدا، اظهار کرد: همه ما باید به تاسی از شهدا در راستای حفظ انقلاب اسلامی ایران کوشا باشیم.

وی با اعلام اینکه شهدا برای عزت و آزادی ایران اسلامی در مسیر حق و عدالت به شهادت رسیدند، افزود: امروز ما وظیفه داریم که برای حفظ این میراث ماندگار شهدا از همه ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کنیم.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به تشکیل اقشار مختلف بسیج در راستای بهره برداری از ظرفیت‌های موجود، خاطر نشان کرد: بسیج علمی از این ظرفیت برای توسعه فعالیت نخبگانی استفاده می‌کند و اقدامات اثرگذاری در استان مازندران انجام داده است.

در ادامه محمد هادی موذن با اعلام اینکه همه اقدامات انجام شده در بسیج علمی مازندران را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی که با خون پاک شهدا به دست آمده است را در دستور کار خویش قرار می‌دهیم، افزود: همه نخبگان با نیت حفظ انقلاب اسلامی ایران که پیش زمینه آن را شهدای ما فراهم کردند پای کار آمده‌اند.

وی با اعلام اینکه خون پاک شهدا و رشادت‌های آنها به ما در توجه به مباحث علمی و حمایت از نخبگان دلگرمی خاصی می‌دهد، گفت: اقدامات ما در جهت خنثی سازی اهداف دشمنان انقلاب اسلامی و تکیه به توان نخبگانی کشور و پیگیری اهداف استقلال طلبی  اسلامی شهدا است.

موذن خاطر نشان کرد: شهدا در جبهه حق علیه باطل به ما درس ایستادگی و مقاومت دادند و امروز نخبگانی که در عرصه علمی تلاش می‌کنند به پشتوانه ایستادگی فرهنگ شهادت از همه توان خویش در راستای حفظ انقلاب اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و نخبگانی که در مجموعه بسیج علمی سپاه کربلای مازندران به وجود آمده است،گفت: هر چه در توان داریم از این ظرفیت برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران که شهدای ما با نثار خون خویش آن را به دست آوردند بکار می‌بریم و به لطف الهی در این زمینه موفقیت‌های به دست آوردیم.

در ادامه خانواده شهید کابلی با اعلام اینکه این شهید همه دغدغه‌اش حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، اطاعت از ولی فقیه و اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی بوده است، افزود: همه ما به نوعی باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و شهادت که منجر به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌شود سهیم باشیم و این انقلاب به دست صاحب واقعی آن که امام عصر(عج) هست برسد.

پیمایش به بالا