بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری از مراکز رشد بسیج علمی مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلای استان مازندران حسین منصوریان سرخگریه صبح امروز به مناسب هفته پژوهش با حضور در مرکز رشد الکترونیک و مکانیک شهید بخشی ساری بازدید کرد.

در مرکز رشد مکانیک سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران شرکت بهینه نیرو کاسپین در زمینه انرژی‎‌‎‌های نوین،شرکت نیما طب دانش تولید کننده تجهیزات پزشکی،تولید واحد تولیدی خشک کن‌های صنعتی،شرکت پیشگامان انرژی نوژان که در زمینه سیستم‌های گرمایشی ساختمان، شرکت الکترونام فرازدید که در زمینه دوربین‌های مدار بسته خودرو و ردیابی جی پی اس فعال هست و همچنین شرکت سلام ارتباط نوین شمال که  در زمینه تولید کننده قطعات الکترونیکی خودرو  فعالیت دارند دستاوردهای اقدام به تولید می‌کنند.

غیر از مرکز رشد مکانیک فعالیت مرکز رشد الکترونیک شهید سهراب بخشی هم مورد توجه بسیاری از فعالان این عرصه قرار دارد، توسعه فعالیت مراکز رشد یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان بسیج علمی در استان مازندران است که تاکنون پنج مرکز رشد در شهرهای ساری، بابل و بابلسر فعالیت داشته و برنامه ریزی برای ایجاد مرکز رشد در غرب استان مازندران در دستور کار است.

محصولات مرکز مکانیک شهید بخشی در حال حاضر تولید و به بازارهای هدف ارسال می‌شود.

مرکز الکترونیک شهید سهراب بخشی ساری هم پایگاه بسیار مناسبی برای طرح‌های تحقیقاتی است که مورد توجه نخبگان استان مازندران قرار گرفته است.

ایجاد ۲۲ پایگاه علمی هم از اقدامات بسیج علمی و پژوهشی مازندران است که در سطح شهرهای استان مازندران به منظور جذب ظرفیت‌های نخبگانی دانش آموزی ایجاد شده است.

پیمایش به بالا