رونمایی از ۳۵ محصول تولید شده سازمان بسیج علمی مازندران

به گزارش پایگاه خبری سازمان بسیج علمی مازندران، بیش از۳۵ محصول دانش بنیانی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران در نمایشگاه توانمندی‌های نیروهای مسلح حاضر در استان مازندران رونمایی شده است.

محمدهادی موذن در ارتباط با اقدامات انجام شده اظهار کرد: یکی از اقدامات اثر گذار در بسیج علمی شناخت ظرفیت‌های علمی و نخبگانی است.

وی با اعلام اینکه ظرفیت‌های علمی زیادی در کشور و استان مازندران برای تامین نیازها کشور وجود دارد، گفت: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم همه یا بخش اعظمی از نیازهای کشور را تامین کنیم.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران با اشاره به حمایت‌های انجام شده از نخبگان در سطح استان مازندران، گفت: رویکرد ما در توسعه فعالیت‌های علمی رفع نیازهای استان و بررسی توانمندی نخبگان مازندران برای برون رفت از مشکلات کشور است.

وی با اعلام اینکه بسیاری از محصولات نخبگانی مازندران به مرحله تولید رسیده است، گفت: حمایت‌های ما از نبخگان به صورت معنوی و مالی است.

موذن یادآور شد: بسیاری از نخبگان در ثبت محصولات تولیدی و حتی تولید با بروکراسی اداری مواجه می‌شوند، سازمان بسیج علمی در این بخش به صورت وِیژه از نخبگان حمایت کرده و در حال حاضر نقش ویژه در حمایت از نخبگان ایفا کرده است.

وی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه در سطح استان مازندران، بیان کرد: ۳۵ دستاورد بسیج علمی مازندران در غالب نمایشگاه به مدت یک روز در غرب استان رونمایی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای پزشکی، تجهیزات نظامی، صنایع الکترونیک، مکانیک خودرو، تولیدات حوزه زیست فناوری و تجهیزات فراوردهای خونی رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: بخش اعظمی از محصولات نخبگانی استان به مرحله تولید رسیده است.

 این نمایشگاه به مدت یک روز و همراه با مراسم تجلیل از نخبگان و فعالان این عرصه فردا در نوشهر برگزار می‌شود.

پیمایش به بالا