برگزاری دوره آموزش رباتیک ویژه دانش آموزان در ساری

  به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران میثم حسنعلی زاده  اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان در حال حاضر مهارت آموزی به ویژه در حوزه علم و فناوری است.

وی با اعلام اینکه در عصر توسعه فناوری قرار داریم، افزود: دانش آموزان خواسته و ناخواسته نیاز به فراگیری دوره‌های آموزشی مبتنی بر پایه‌های فناوری دارند.

مدیر مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری خاطر نشان کرد: دوره رباتیک یکی از علاقمندی‌های نسل حاضر بوده و جذابیت‌های خاص خودش را دارد و از طرفی در آینده نسل جوان و نوجوان ما نیاز به فراگیری این بخش دارند.

وی با اعلام اینکه این دوره بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان در سطح شهرستان ساری برگزار می‌شود، یادآور شد: با توجه به هزینه‌های بالای برگزاری این دوره از کلاس‌ها در بخش خصوصی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران در نظر دارد که زمینه‌ای فراهم کند که اقشار کم درآمد هم بتوانند از ظرفیت این دوره‌های آموزشی استفاده کنند.

حسنعلی زاده با اعلام اینکه سازمان بسیج علمی و پژوهشی مازندران برای برخوداری از همه اقشار مختلف مردمی چهارمین دوره آموزش رباتیک را برگزار می‌کند، یادآور شد: هزینه برگزاری دوره مبلغ چهل هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران بخش اعظمی از هزینه‌ها را تامین می‌کند تا افراد کم درآمد هم بتوانند از ظرفیت این دوره از کلاس‌ها برخودار شوند.

رئیس مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری با اعلام اینکه از ظرفیت اساتید برجسته استان مازندران در این دوره از کلاس‌ها استفاده شده است، گفت: تلاش داریم که آخرین متدهای علم رباتیک در این دوره از کلاس‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به سوابق برگزاری این دوره از کلاس‌ها در مرکز رشد شهید سهراب بخشی ساری، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این مرکز برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی پیش بینی شده به همین دلیل بنا داریم که اقشار مختلف مردم از ظرفیت این مرکز استفاده کنند.

 مکان برگزاری این دوره از کلاس‌ها ساری، خیابان طبرستان، جنب دانشگاه امام محمد باقر(ع) برگزاری می‌شود و شماره ۰۹۳۳۸۴۱۴۳۲۱ برای ثبت نام و نحوه دریافت اطلاعات برای برگزداری دوره معرفی می‌شود.

مدیر این مرکز اعلام کرده است که امکان دریافت اطلاعات و ثبت نام به صورت آنلاین در این مرکز پیش‌بینی شده است و علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت:mhsanat.ir مراجعه کنند.

پیمایش به بالا