همایش جهادگران علمی در مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه کربلای استان مازندران، ششمین همایش جهادگران علمی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مازندران در دانشگاه امام محمد باقر(ع) ساری و با استقبال گرم نخبگان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

تجلیل از نخبگان علمی و رونمایی از دستگاه،رطوبت سنج لیزری و دستگاه کوتینگ کاغذ که کاغذ‌های معمولی را به گلاسه تبدیل می‌کند وجه تمایز برگزاری همایش جهادگران علمی در مازندران بود.

عرضه دستاوردهای نخبگان بسیجی استان مازندران و استقبال دانشجویان دانشکده امام محمد باقر(ع) از نمایشگاه در نوع خودش جلب توجه می‌کرد.

دستگاه تولید برق از آهن ربا، دستگاه تبدیل زباله‌های خوراکی به کمپوست، حضور تولید کننده آجر ضد زلزله، دستگاه سی ان سی تولیدات چوبی و دیگر دستاوردهای بسیج علمی مازندران در این نمایشگاه عرضه شد.

در حاشیه این نمایشگاه از مخترعان و مسئولان پایگاه‌های علمی استان مازندران هم تجلیل شد.

استقبال بسیار مناسب از این همایش در نوع خود بی‌نظیر بود و این نشان می‌دهد که جوانان ما تشنه حمایت‌های معنوی در زمینه اختراعات و دستاوردها هستند.

بسیج علمی مازندران با حمایت‌های مادی و معنوی از نخبگان در استان مازندران به نظر میرسد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و استقبال جوانان و دانشجویان از اقدامات انجام شده مبین این موضوع بوده است.

پیمایش به بالا