وی با اعلام اینکه اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی مردم در غرب استان مازندران است، افزود: با توجه به سابقه گردشگر پذیری این منطقه کلاس‌های مرتبط در حوزه گردشگری مورد توجه و اقبال عمومی مواجه است.
مسئول پایگاه علمی شهرستان رامسر خاطر نشان کرد: در ارتباط با توسعه فعالیت‌های گردشگری و برای جذب افراد آموزش دیده با متولیان هتل‌ها و مهمانسراها در این ارتباط هماهنگی لازم انجام شده است و مقرر شد مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر به هنرآموزان ارائه شود.
وی با اعلام اینکه کلاس‌های در دو بخش تئوری و عملی پیگیری می‌شود، افزود: کلاس‌های تئوری در مسجد و عملی در محیط‌های کاری وابسته به رشته تحت آموزش برگزار می‌شود.
شفائی با اشاره به اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور،مرکز فنی و حرفه‌ای و دیگر دانشکده‌های این منطقه برای برگزاری کلاس‌های کامپیوتر، خاطر نشان کرد: به جهت توجیح مناسب طرح متولیان این مرکز اعلام کردند که همکاری مناسبی در این زمینه در دستور کار خویش قرار می‌دهند.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی کردیم که از ظرفیت همه اقشار علاقمند برای حضور در کلاس‌ها استفاده کنیم و بر اساس برنامه مقرر شد که کلاس‌ها در دور رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شود.
مسئول پایگاه علمی شهرستان رامسر خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزش بر اساس سرفصل‌های علمی و مطالعه شده برگزار می‌شود و با توجه به نیازسنجی منطقه‌ای این کلاس‌ها پیگیری می‌شود.
وی در ارتباط با سطح علمی برگزاری این دوره از کلاس‌ها بیان کرد: از ظرفیت اساتید برجسته دانشگاهی و کارشناسان نخبه علمی استفاده کردیم و بنا داریم این کلاس‌ها در سطح شهرستان به صورت گسترده پیگیری شود.